måndag 18 april 2011

Garn och broderimässa

I helgen har jag och min man varit på en mässa i Göteborg, en mässa med grossister inom garn och broderibranchen. Det var massor av nyheter inför hösten och jag har lagt beställningar på lite skojiga nya saker! Berättar inget mer nu...;O)
På vägen hem så gick vår bil sönder och vi fick ringa min far och han bogserade oss hela vägen hem till skara!
Tack och lov för föräldrar som hjälper en i vått och torrt!!

Nu på onsdag så tänkte jag ha en pysselträff här i min butik, den är under tiden jag har öppet men slutar inte förrän 19.00! Det är dock inte så många som får plats här i butiken så de som är intresserade får komma in och anmäla sig och betala avgift för att få komma på onsdag.
Jag bjuder på lite smågodis för dom som sitter här och det är fritt att ta med sig mat om man vill det..( det finns en micro)

Jag hoppas det blir en trevlig dag med många glada pysslare! Och jag hoppas kunna ha fler sådana dagar i framtiden.

Kram
Pernilla